Rekrutacja
Warunki przyjęcia na studia:
- ukończone studia na poziomie magisterskim (7 poziom PRK).
- wymagane dokumenty: dyplom ukończenia studiów wyższych II stopnia lub jednolitych magisterskich.
Przyjęcie na studia odbywać się będzie na podstawie kryterium ,,oceny na dyplomie” a jeśli to nie będzie rozstrzygające, to drugim kryterium będzie ,,średnia ocen uzyskanych w toku studiów”.
Kandydat powinien posiadać umiejętności z zakresu podstaw obsługi komputera.
Adresatami kierunku są absolwenci takich kierunków nauk społecznych, humanistycznych oraz pracownicy instytucji i organizacji zajmujących się pracą z młodymi ludźmi lub przygotowujących nauczycieli/edukatorów do pracy z dziećmi i młodzieżą.
Uprawnienia po ukończeniu:
studia doskonalące, nie dają kwalifikacji nauczycielskich.
Sposób prowadzenia zajęć:
zajęcia zdalne;
wykłady i ćwiczenia z wykorzystaniem aplikacji Teams i platformy moodle;
zajęcia realizowane będą w soboty od 8.00-18.00 i niedziele od 8.00-16.00.
Praktyki – wymiar/ miejsce realizacji:
30 godzin w szkołach ćwiczeń UP;
15 godzin w instytucjach, placówkach realizujących zajęcia z zakresu edukacji medialnej.
Planowane terminy zjazdów:
7-8.10.2023; 21-22.10.2023; 04-05.11.2023; 18-19.11.2023; 02-03.12.2023; 16-17.12.2023; 13-14.01.2024; 28-29.01.2024; 24-25.02.2024; 09-10.03.04; 23-24.03.2024; 6-7.04.2024; 20-21.04.2024, 18-19.05.2024; 1-2.06. 2024; 15.-16.06.2024.
Dolny/Górny limit przyjęć: 15/30
Dokumenty
- Podanie kandydata na studia podyplomowe
- Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe
- Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz.,
- Dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.
- Zdjęcie x 1 szt.
- Pozostałe wymagane dokumenty (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
Terminy
Termin rejestracji elektronicznej 2023-06-01 - 2023-09-15 |
Planowany termin rozpoczęcia 2023-10-07 |
Czas trwania studiów 2 semestry |
Miejsce
Miejsce składania dokumentów: Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; |
Miejsce realizacji zajęć: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, zajęcia zdalne |
Rekrutacja krok po kroku
- Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty
- Utwórz konto w elektronicznym systemie rekrutacyjnym IRK aby zarejestrować zgłoszenie na studia podyplomowe.
- Uzupełnij krok po kroku następujące informacje:
- dane osobowe
- dane o wykształceniu
- zamieść skany dokumentów uprawniających do ubiegania się o przyjęcie na wybrane studia podyplomowe
- wnieś opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł na konto podane w zakładce PŁATNOŚCI, bez niej nie będziesz brany pod uwagę podczas weryfikacji dokumentów rekrutacyjnych.
- Czekaj na decyzję o zakwalifikowaniu na studia, którą otrzymasz w zakładce WIADOMOŚCI w systemie rekrutacyjnym.
- Jeśli zostałeś zakwalifikowany otrzymasz informacje w jakim terminie i miejscu należy dokonać wpisu na listę słuchaczy.
- Jeśli nie będziesz mógł złożyć dokumentów osobiście istnieje możliwość przesłania ich listownie, pamiętaj jednak, że dokumenty muszą dotrzeć do Uniwersytetu w wyznaczonym terminie. Adres wysyłki dokumentów zostanie podany wraz z informacją o zakwalifikowaniu na studia podyplomowe.
- Ewentualne pytania można kierować na adres mailowy do kierowników poszczególnych studiów podyplomowych. Adresy do korespondencji w systemie rekrutacyjnym znajdziesz przy każdym kierunku po prawej stronie.
- UWAGA! Decyzja o uruchomieniu studiów zostanie podjęta po przeprowadzeniu wpisów na listę słuchaczy. Po zakwalifikowaniu i dokonaniu wpisu na listę słuchaczy dostaniesz potwierdzenie o tym, czy studia zostaną uruchomione i zostałeś na nie przyjęty.
- O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszenia w systemie IRK (muszą być załączone wszystkie wymagane dokumenty oraz wniesiona opłata rekrutacyjna.
- Aby dokonać wpisu na listę słuchaczy będziesz zobowiązany dostarczyć w wyznaczonym terminie następujące dokumenty :
- Podanie kandydata na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
- Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
- Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz., (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany), wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany). Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty czesnego w 2 równych ratach w każdym semestrze). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza( to nie jest to samo konto które służy do wpłaty opłaty rekrutacyjnej).
- Dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.
- Zdjęcie x 1 szt. (podpisane imieniem i nazwiskiem drukowanymi literami na odwrocie).
- Pozostałe wymagane dokumenty w zależności od wymagań na danym kierunku (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
- Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl lub zadzwoń do Biura Rekrutacji nr tel. 12 662 74 80.
Opłaty i informacje organizacyjne
Kadra
Dr Joanna Wnęk-Gozdek
Kierownik studiów
Kontakt
-
Biuro Rekrutacji
ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków
pokój 53, parter;
e-mail: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl;
tel. 12 662 74 80
-
Organizator studiów
Instytut Pedagogiki Społecznej i Wsparcia Rodziny
30-060 Kraków, ul. Ingardena 4,
e-mail: ipswr@up.krakow.pl
tel. 12 662 66 00