Cel studiów
Celem studiów jest przygotowanie od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu marketingu i kreatywnej reklamy. Absolwent będzie posiadał gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową, w tym kreatywną kampanią reklamową, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych.
Program
Program studiów obejmuje 240 godzin za łączną liczbę 30 pkt ECTS, w tym:
I semestr:
|
II semestr:
|
Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:
- analizy i segmentacji rynku m.in. przy wykorzystaniu różnych narzędzi internetowych, opracowywania i wdrożenia strategii marketingowej,
- kreatywnego generowania pomysłów i rozwiązywania problemów w pracy marketera,
- kreowania marki i zarządzania nią,
- tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych (grafik, video, itp.)
- obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego marketera (m.in. WordPress),
- prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
- prowadzenia kampanii reklamowych w social media,
- organizowania różnego rodzaju wydarzeń marketingowych,
- tworzenia wartościowych i angażujących treści w internecie,
- prowadzenia działań marketingowych zgodnie z obowiązującym prawem,
- pomiaru efektywności działań marketingowych.
Rekrutacja
Studia adresowane są do osób, które:
• posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów,
• pragną rozpocząć pracę w marketingu i/lub myślą o przebranżowieniu się,
• chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze marketingu,
• rozumieją znaczenie kreatywności w pracy marketera i chcą rozwijać kreatywne kompetencje w kierunku tworzenia efektywnych strategii marketingowych,
• są zainteresowane rozwojem organizacji poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe),
• chcą nabyć praktyczne umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera,
• są ukierunkowane na rozwój zawodowy i osobisty, budowanie oraz wzmacnianie swojej pozycji na rynku pracy.
Terminy zjazdów:
Uwaga! Poniższe terminy „zjazdów” są wstępne. Zajęcia będą odbywać się w tych terminach, lecz podczas niektórych „zjazdów” mogą się odbywać np. tylko w soboty lub tylko w niedzielę. Zajęcia będą zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 9.00 i kończyć nie później niż o godzinie 17.00 (nierzadko będą się kończyć o wcześniejszej porze). W przypadku braku dyspozycyjności wykładowców, w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą odbyć się w innym terminie (po uzgodnieniu ze studentami). Dokładny harmonogram na semestr zimowy będzie znany we wrześniu (druga połowa), a na semestr letni – najpóźniej w styczniu.
I semestr:
8-9.10, 22-23.10, 5-6.11, 19-20.11, 3-4.12, 17-18.12, 7-8.01, 21-22.01, 4-5.02.
II semestr:
4-5.03, 18-19.03, 01-02.04, 22-23.04, 06-07.05, 20-21.05, 3-4.06.
Czym kończą się studia?
Zakończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów objętych programem studiów. Nie ma obrony pracy dyplomowej.
Dolny/górny limit przyjęć: 17/35
Dokumenty
- Podanie (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
- Ankieta aplikacyjna (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
- Dyplom ukończenia studiów wyższych (kserokopia)*
- Zdjęcie x 1 szt.
- Opłata rekrutacyjna
Terminy
Termin składania dokumentów 2022-06-01 - 2022-09-30 |
Planowany termin rozpoczęcia 2022-10-08 |
Czas trwania studiów 2 semestry |
Miejsce
Miejsce składania dokumentów: Dokumenty prześlij na adres: Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe |
Miejsce realizacji zajęć: Zdalnie (Ms Teams) |
Rekrutacja krok po kroku
- Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty.
- Wypełnij formularz rejestracyjny on-line. Używaj polskich czcionek. Sprawdź dane przed zatwierdzeniem.
- Wydrukuj i podpisz wygenerowane dokumenty: ankieta aplikacyjna i podanie
- Skompletuj dokumenty:
- Ankieta aplikacyjna, podanie
- Dyplom ukończenia studiów wyższych (kserokopia)*
- Zdjęcie legitymacyjne x 1 szt. (podpisane imieniem i nazwiskiem drukowanymi literami na odwrocie)
- Dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej
- Inne wymagane dokumenty (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych)
- Wyślij dokumenty pocztą na adres: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: STUDIA PODYPLOMOWE
- Potwierdzenie przyjęcia na studia podyplomowe. O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność złożenia dokumentów oraz wynik postępowania kwalifikacyjnego. Informację otrzymasz na adres e-mail podany w formularzu rekrutacyjnym. Umieszczenie na liście rezerwowej nie jest jednoznaczne z przyjęciem na studia. Przeniesienie na listę główna jest możliwe tylko w przypadku zwolnienia się miejsca na w/w liście.
- Podpisanie umowy i wniesienie opłaty. Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty w czterech równych ratach). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza. UWAGA! Umowa o warunkach odpłatności za naukę na studiach podyplomowych zostanie przygotowana do podpisu po przyjęciu na studia w Centrum Obsługi Studenta. Podpis na umowie stanowi potwierdzenie zgodności danych osobowych.
- Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl lub zadzwoń do Działu Dydaktyki, Rekrutacji i Praktyk Sekcja ds. Rekrutacji
Opłaty i informacje organizacyjne
Opłata rekrutacyjna
85 zł
nr konta: 34 1240 2294 1111 0010 9051 7096
Czesne - opłata za semestr:
2100 zł
Terminy rat
I rata – do 31 października 2022 r.,
II rata – do 30 listopada 2022 r.,
III rata – do 15 marca 2023 r.,
IV rata – do 28 kwietnia 2023 r.
Kadra

dr Iwona Lupa-Wójcik
kierownik studiów

mgr Sylwia Walkowicz
Zajęcia będą prowadzone przez praktyków z branży marketingowej, w tym przez dyrektorów agencji reklamowych w Polsce.
Dlaczego powinieneś wybrać ten kierunek?
• Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej dla wybranej organizacji;
• Poznasz najpopularniejsze narzędzia w pracy marketera i nauczysz się ich wykorzystywać do realizacji celów biznesowych;
• Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych,
• Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie twórczego podejścia do rozwiązywania problemów, budowania i wdrażania strategii marketingowej oraz kampanii reklamowej,
• W pogłębieniu wiedzy i rozwoju kompetencji pomogą prowadzący zajęcia, wśród których są doświadczeni praktycy.
Na najlepszych studentów czekają oferty pracy i płatne staże w agencji reklamowej Friends Make Brands.
Dlaczego warto?
- STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:
Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera. Wykładowcy to w większości praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki. Staramy się ograniczać teorię do minimum.
Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziu Sotrender (nasz Partner udostępni im to narzędzie bezpłatnie na czas studiów!)
- SZANUJEMY TWÓJ CZAS:
Zajęcia będą odbywać się zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą one w większości nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność. Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.
- DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:
Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!
Absolwenci o kierunku
Kontakt
-
Dział Dydaktyki, Rekrutacji i Praktyk
Sekcja ds. Rekrutacjiul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków
pokój 53, parter;
e-mail: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl;
tel. 12 662 74 80
-
Organizator studiów
Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji
Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 234
e-mail: ipea@up.krakow.pl
tel. 12 662 62 11