Marketing i kreatywna reklama. STUDIA ONLINE

Rekrutacja
)

Cel studiów

UWAGA! REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

 

Celem studiów jest przygotowanie od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu marketingu i kreatywnej reklamy. Absolwent będzie posiadał gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową, w tym kreatywną kampanią reklamową, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych, również popularnych narzędzi sztucznej inteligencji.

PLAN STUDIÓW

I semestr

  • Filary marketingu, 15 h
  • Strategia marketingowa, 20h
  • Trendy w marketingu. Automatyzacja i AI, 10h
  • Warsztaty kreatywne, 10h
  • Narzędzia e-marketingu, 15h
  • Marka i zarządzanie marką, 10h
  • Efektywna reklama Google Ads, 20h
  • Website marketing, 10 h
  • Media relations i influencer marketing, 10h
  • Prawo w marketingu, 10h

II semestr

  • Social Media Marketing, 20h
  • Content Marketing i Copywriting, 10h
  • E-mail marketing, 10h
  • Wideo marketing, 10 h
  • Kreacja reklamowa, 15h
  • Planowanie i organizowanie kampanii reklamowej, 15h
  • Kampania social media ads, 10 h
  • Internet PR, 10h
  • Marketing społeczny, 10h
  • Event marketing, 10

 

PLAN STUDIÓW PODYPLOMOWYCH       Marketing i kreatywna reklama

 

Terminy zjazdów:

I semestr: 28-29.10, 4-5.11, 25-26.11, 9-10.12, 13-14.01, 20-21.01, 3-4.02, 10-11.02.

II semestr: 2-3.03, 16-17.03, 13-14.04, 27-28.04, 11-12.05, 25-26.05, 8-9.06, 15-16.06.

Uwaga! Powyższe terminy „zjazdów” są wstępne i zależą od dyspozycyjności wykładowców. Zajęcia zwykle zaczynają się od godz. 8.00 lub 9.00 i kończą nie później niż 16.00 lub 17.00. Dokładny harmonogram na semestr zimowy będzie znany najpóźniej we wrześniu (druga połowa), a na semestr letni – najpóźniej w styczniu.

 

Czym kończą się studia?

Zakończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów objętych programem studiów. Nie ma obrony pracy dyplomowej.

Sposób prowadzenia zajęć:

100% zdalnie

Dolny/górny limit przyjęć:  17/35

Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie

Studia adresowane są do osób, które:

•   posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów,
•   pragną rozpocząć pracę w marketingu i/lub myślą o przebranżowieniu się,
•   chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze marketingu,
•   rozumieją znaczenie kreatywności w pracy marketera i chcą rozwijać kreatywne kompetencje w kierunku tworzenia efektywnych strategii marketingowych,
•   są zainteresowane rozwojem organizacji poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe),
•   chcą nabyć praktyczne umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera,
•   są ukierunkowane na rozwój zawodowy i osobisty, budowanie oraz wzmacnianie swojej pozycji na rynku pracy.

•  analizy i segmentacji rynku m.in. przy wykorzystaniu różnych narzędzi internetowych, opracowywania i wdrożenia strategii marketingowej,
•  kreatywnego generowania pomysłów i rozwiązywania problemów w pracy marketera,
•  kreowania marki i zarządzania nią,
•  tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych (grafik, video, itp.)
•  obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego marketera (m.in. WordPress),
•  prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
•  organizowania różnego rodzaju wydarzeń marketingowych,
•  tworzenia wartościowych i angażujących treści w internecie,
•  prowadzenia działań marketingowych zgodnie z obowiązującym prawem,
•  pomiaru efektywności działań marketingowych.

 

Rekrutacja

Dokumenty
  1. Podanie kandydata na studia podyplomowe
  2. Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe 
  3. Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz.,
  4. Dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.
  5. Zdjęcie x 1 szt.
  6. Pozostałe wymagane dokumenty (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
Terminy
Termin rejestracji elektronicznej
2023-06-01 - 2023-09-30
Planowany termin rozpoczęcia
2023-10-28
Czas trwania studiów
2 semestry
Miejsce
Miejsce składania dokumentów:
Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe
Miejsce realizacji zajęć:
Zdalnie (Ms Teams)
Rekrutacja krok po kroku
  • Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty
  • Utwórz konto  w elektronicznym systemie rekrutacyjnym IRK aby zarejestrować zgłoszenie na studia podyplomowe.
  • Uzupełnij krok po kroku następujące informacje:
    1. dane osobowe
    2. dane o wykształceniu
    3. zamieść skany dokumentów uprawniających do ubiegania się o przyjęcie na wybrane studia podyplomowe
    4. wnieś opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł na konto podane w zakładce PŁATNOŚCI, bez niej nie będziesz brany pod uwagę podczas weryfikacji dokumentów rekrutacyjnych.
   
  • Czekaj na decyzję o zakwalifikowaniu na studia, którą otrzymasz w zakładce WIADOMOŚCI w systemie rekrutacyjnym.
  • Jeśli zostałeś zakwalifikowany otrzymasz informacje w jakim terminie i miejscu należy dokonać wpisu na listę słuchaczy.
  • Jeśli nie będziesz mógł złożyć dokumentów osobiście istnieje możliwość przesłania ich listownie, pamiętaj jednak, że dokumenty muszą dotrzeć do Uniwersytetu w wyznaczonym terminie. Adres wysyłki dokumentów zostanie podany wraz z informacją o zakwalifikowaniu na studia podyplomowe.
  • Ewentualne pytania można kierować na adres mailowy do kierowników poszczególnych studiów podyplomowych. Adresy do korespondencji w systemie rekrutacyjnym znajdziesz przy każdym kierunku po prawej stronie.
   
  • UWAGA! Decyzja o uruchomieniu studiów zostanie podjęta po przeprowadzeniu wpisów na listę słuchaczy. Po zakwalifikowaniu i dokonaniu wpisu na listę słuchaczy dostaniesz potwierdzenie o tym, czy studia zostaną uruchomione i zostałeś na nie przyjęty.
 
  • O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszenia w systemie IRK (muszą być załączone wszystkie wymagane dokumenty oraz wniesiona opłata rekrutacyjna.
 
  • Aby dokonać wpisu na listę słuchaczy będziesz zobowiązany dostarczyć w wyznaczonym terminie następujące dokumenty :
    1. Podanie kandydata na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
    2. Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
    3. Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz., (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany), wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany). Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty czesnego w 2 równych ratach w każdym semestrze). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza( to nie jest to samo konto które służy do wpłaty opłaty rekrutacyjnej).
    4. Dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.
    5. Zdjęcie x 1 szt. (podpisane imieniem i nazwiskiem drukowanymi literami na odwrocie).
    6. Pozostałe wymagane dokumenty w zależności od wymagań na danym kierunku (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
  • Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl lub zadzwoń do Biura Rekrutacji nr tel. 12 662 74 80.

Opłaty i informacje organizacyjne

Opłata rekrutacyjna

85

Czesne - opłata za semestr:

2200

Terminy rat

I rata – do 30 października 2023 r.,
II rata – do 30 listopada 2023 r.,
III rata – do 15 marca 2024 r.,
IV rata – do 30 kwietnia 2024 r.

Kadra

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Autorka popularnonaukowych książek o mediach społecznościowych w marketingu i zarządzaniu oraz licznych artykułów naukowych w tej tematyce. Przez wiele lat prowadziła działalność gospodarczą związaną m.in. z opracowywaniem strategii marketingowych dla firm. Posiada doświadczenie jako specjalista ds. marketingu i strategii biznesowych. Pracowała również w sprzedaży bezpośredniej i prowadziła obsługę mediów społecznościowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Obecnie Pełnomocnik ds. promocji Instytutu Prawa, Administracji i Ekonomii UP. Tytułuje się licznymi certyfikatami ukończenia kursów i szkoleń związanych z marketingiem (w tym marketingiem internetowym, social media marketingiem), czy sprzedażą. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z marketingiem i mediami społecznościowymi. Beneficjent licznych stypendiów naukowych. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym w marketingu. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce marketingu. Na szeroką skalę współpracuje ze sferą biznesową w obszarze marketingu i mediów społecznościowych.
dr Iwona Lupa-Wójcik
dr Iwona Lupa-Wójcik
kierownik studiów
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Trenerka - głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej, WSB w Gdańsku czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl, eurobank, Zooksy, Hines, Nordea, mBank czy Lufthansa Global Services. Współtworzyła kampanie dla Akcja Menstruacja czy Polskie Stowarzyszenie Zero Waste. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów. Prywatnie: Prywatnie grywa w gry planszowe, tworzy playlisty na Spotify i przynajmniej raz w miesiącu odwiedza jakiś festiwal lub koncert (a przynajmniej odwiedzała przed pandemią). Uwielbia książki, szczególnie fantasy oraz o uprawie roślin doniczkowych. Ma ich w domu około 50. Ma bzika na punkcie ziół i kwiatów ciętych. Kocha pleść wianki i układać bukiety. A od jakiegoś czasu dodatkowo zgłębia olejki eteryczne, Palo Santo i okadzanie. Kocha odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie. A największą pasją są: ludzie. PROFILE SM: https://www.linkedin.com/in/annaledwon/ https://www.facebook.com/anna.ledwon https://www.instagram.com/ledwoledwo/ https://twitter.com/ledwoledwo https://www.facebook.com/ledwoledwo More Bananas https://morebananas.pl/ CRASH Mondays http://crashmondays.pl/ Zapisz się do mojego newslettera! https://www.getrevue.co/profile/anna-ledwon
Anna Ledwoń-Blacha
Anna Ledwoń-Blacha
Mgr Sylwia Brela Co-founder & Marketing Director w Friends Make Brands. Wykładowca i szkoleniowiec. Z marketingiem związana od dekady. Doświadczenie zdobywała w jednej z największych spółek medialnych w Polsce oraz w wiodących agencjach reklamowych. Na co dzień odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowych, koncepcji kreatywnych oraz budowanie marek. W jej portfolio znajdziecie setki kampanii z różnych branż.
mgr Sylwia Brela
mgr Sylwia Brela
Daria Bokowy jest absolwentką wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych. Ukończyła studia na kierunku Fotografia i Multimedia w katedrze Sztuki Mediów. Posiada również kwalifikacje zawodowe z zakresu organizacji i prowadzenia kampanii reklamowych oraz sprzedaży produktów i usług reklamowych. Pracuje w agencji marketingowej More Bananas na stanowisku Marketing Specialist. Prowadzi obsługę mediów społecznościowych w mediach społecznościowych, głównie na Facebooku, Instagramie oraz LinkedInie. Wspiera agencję również w tworzeniu contentu, robiąc sesje produktowe dla klientów. Bardzo często współpracuje ze startupami, pomagając im stawiać pierwsze kroki w social mediach. W swojej pracy najbardziej lubi zarządzanie dużymi projektami. Jej klientem jest m.in: Pracuj.pl. Przed rozpoczęciem pracy w agencji More Bananas, pracowała jako grafik (tworzyła grafiki do mediów społecznościowych oraz grafiki przeznaczone do druku). W tym okresie pracowała również jako fotograf i operator kamery. Ze względu na swoje doświadczenie, szczególną uwagę przykłada do wizualnej strony prowadzonych projektów.
Daria Bokowy
Daria Bokowy
W TAURON Sprzedaż zajmuję się płatnymi kampanie on-line: od tworzenia zapytań ofertowych, przez współpracę z agencjami, analitykę działań (przede wszystkim w GA4) i na koordynowaniu pracy nad stronami www kończąc. A czasem zdarza się również czuwanie nad sesjami fotograficznymi do naszych kampanii. Wcześniej doświadczenie zdobywałem w More Bananas, prowadząc kampanie Meta Ads, LinkedIn Ads i Google Ads dla klientów i również skupiałem się na koordynowaniu projektów performance: od ofertowania, przez tworzenie strategii, prowadzenie i nadzorowanie działań efektywnościowych. Pozostałe doświadczenie zawodowe zdobywałem w agencjach social media i w jednym z największych NGO w Polsce. Prowadzę również szkolenia i wykłady z digital marketingu.
Piotr Siwiec
Piotr Siwiec
Przygodę z pisaniem zaczynała 15 lat temu w krakowskim światku dziennikarskim. Najpierw było nagrywanie setek i praca przed mikrofonem. Potem pojawiły się CMS-y portali tematycznych i informacyjnych, aż w końcu zapach prasy drukowanej zawirował jej światem. Jak u każdego piszącego przyszła też pora na copywriterski freelans. Od 7 lat stoi po marketingowej stronie barykady. Co nie znaczy, że pisaniem się nie zajmuje, bo w More Bananas pisze dużo i na każdy temat, ale… komunikując polskie marki.
Agnieszka Gałczyńska
Agnieszka Gałczyńska
Z wykształcenia politolog i dziennikarz, z zamiłowania ekspert w zakresie kreowania i realizowania kampanii promocyjnych i społecznych oraz organizacji eventów. Wiele lat związana zawodowo z Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego, aktualnie Zastępca Kierownika Działu Marketingu i Sponsoringu Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie. Wykładowca PWSZ w Tarnowie i UP w Krakowie.
Anna Kwaśniak
Anna Kwaśniak
Artur Ragan W More Bananas… Wymyślam ludziom, przebierając w słowach i sieję ferment. A poważniej - używając języka korzyści, tworzę treści, które angażują, pomagają pozyskiwać klientów, zapoznają ich z produktami i prezentują usługi. Słowem - pomagają maksymalizować zyski. Codziennie po pracy… znajduję czas dla najbliższych, a bywa, że i dla siebie. Czytam, słucham i oglądam mądrych ludzi, którzy pomagają mi się rozwijać. Ćwiczę uważność. Słucham różnorodnej muzyki. Wyszukuję filmy, a jak starczy czasu, to nawet je oglądam. Od czasu do czasu, kiedy nikt nie słyszy, hałasuję na gitarach. Bardziej niż inni… lubię robić zdjęcia, gadać o muzyce i chodzić po górach. Niekiedy jednocześnie.
Artur Ragan
Artur Ragan

Zajęcia będą prowadzone przez praktyków z branży marketingowej, w tym przez dyrektorów agencji reklamowych w Polsce.

 

logo firmy more bananaslogo firmy coconutagencylogo firmy sotrenderbrand 24

Dlaczego powinieneś wybrać ten kierunek?

•   Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej dla wybranej organizacji;
•   Poznasz najpopularniejsze narzędzia w pracy marketera, w tym narzędzia AI, i nauczysz się ich wykorzystywać do realizacji celów biznesowych;
•   Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych,
•   Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie twórczego podejścia do rozwiązywania problemów, budowania i wdrażania strategii marketingowej oraz kampanii reklamowej,
•   Postawisz pierwsze kroki w branży (możesz rekrutować na staże i praktyki w naszych partnerskich agencjach marketingowych),
•   W pogłębieniu wiedzy i rozwoju kompetencji pomogą prowadzący zajęcia, wśród których są doświadczeni praktycy.

DLACZEGO WARTO?

 

  • STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:
Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera w branży social media.
Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziu Sotrender oraz Brand24. Nasi Partnerzy udostępnią im to narzędzie bezpłatnie w czasie zajęć!  
 
  • WYJĄTKOWA KADRA EKSPERTÓW Z BRANŻY MARKETINGOWEJ!

Zajęcia będą prowadzić właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem! 

Wykładowcy to praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki.

  • SZANUJEMY TWÓJ CZAS:

Zajęcia będą odbywać się w 100% zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą one w większości nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność.

Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.

  • MYŚLISZ O KARIERZE W BRANŻY MARKETINGOWEJ?

Możesz rekrutować na staże lub praktyki w naszych partnerskich agencjach marketingowych!

  • DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:

Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!

Absolwenci o kierunku

• "Jestem bardzo zadowolona z kierunku z przedmiotów, które mamy a przede wszystkim z prowadzących zajęcia. Podchodzą bardzo konkretnie do tematów. Odpowiadają na wszystkie pytania. Super". Słuchaczka II edycji
• "Jestem bardzo zadowolona ze studiów, szczególnie z zajęć praktycznych, dzięki którym wyniosłam bardzo dużo wiedzy i czuję, że po tych zajęciach jestem" - słuchaczka II edycji
• "Prowadzący zajęcia są bardzo dobrze przygotowani do zajęć, świetnie przekazują wiedzę. Zajęcia są ciekawe i angażujące. Zachęcają do poszerzenia wiedzy." - słuchaczka II edycji
• "Dziękuję Państwu za włożony trud w zajęcia i za przygotowanie zajęć online 🙂" - słuchacz II edycji
• "Mimo wszystko forma prowadzenia zajęć jest bardzo fajna. Wymaga dużej uwagii studentów jak również dobrego przygotowania wykładowców. Jestem zadowolona z dostępu do różnych platform, na których pracujemy." - słuchaczka II edycji
• "Treści przygotowywane są przez prowadzących w przejrzysty sposób, dużo zadań praktycznych" - słuchaczka II edycji
• "Uważam, że większość wykładowców jest świetna i praktyczne zajęcia są najlepsze!" - słuchaczka II edycji
Ogromny „+” za zajęcia online i możliwość odsłuchania wykładów. Organizacja super. Słuchaczka IV edycji
[Podoba mi się – przyp.] To, że zajęcia prowadzą praktycy. Uczymy się czegoś, co naprawdę może się przydać w przyszłości. I jest to marketing aktualny, a nie sprzed 10-ciu lat. Podoba mi się również to, że jest dużo praktyki, a nie sama teoria. Wszystkie zajęcia mają sens i na każdych można się dowiedzieć/ nauczyć ciekawych rzeczy. Nie sądziłam, że będę aż tak zadowolona! Słuchaczka IV edycji
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona wywazeniem pomiedzy wiedza teoretyczna i praktyka, przede wszystkim zas pod wrazeniem fachowosci i profesjonalizmu prowadzacych. Słuchaczka IV edycji
Przykłady z życia wzięte, dużo case studies, wiedza praktyczna Słuchaczka IV edycji
[Podoba mi się – przyp.] Sposób prowadzenia zajęć, wiedza i doświadczenie prowadzących, dużo wiedzy merytorycznej i praktycznej Słuchaczka IV edycji
Wszystko mi się podoba :) Słuchacz IV edycji

Kontakt

  • Biuro Rekrutacji

    ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków

    pokój 50, parter;

    e-mail: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl;

    tel. 12 662 74 80

  • Organizator studiów

    Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji

    Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 234

    e-mail: ipea@up.krakow.pl

    tel. 12 662 62 11