Marketing i kreatywna reklama. STUDIA ONLINE

)

Cel studiów

Celem studiów jest przygotowanie od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu marketingu i kreatywnej reklamy. Absolwent będzie posiadał gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową, w tym kreatywną kampanią reklamową, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych.

Program

Program studiów obejmuje 240 godzin za łączną liczbę 30 pkt ECTS, w tym:

 

I semestr:

  • Filary marketingu, 15 h
  • Strategia marketingowa, 20h
  • Trening kreatywnego marketera, 10h
  • Metody i narzędzia e-marketingu, 15h
  • Marka i zarządzanie marką, 10h
  • Efektywna reklama, 20h
  • Website marketing, 10 h
  • Media relations i influencer marketing, 10h
  • Prawo w marketingu, 10h

 

II semestr:

  • Social Media Marketing, 20h
  • Content Marketing i Copywriting, 10h
  • E-mail marketing, 10h
  • Wideo marketing, 10 h
  • Kreacja reklamowa, 15h
  • Planowanie i organizowanie kampanii reklamowej, 15h
  • Kampania social media ads, 10 h
  • Internet PR, 10h
  • Marketing społeczny, 10h
  • Event marketing, 10h

 

Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • analizy i segmentacji rynku m.in. przy wykorzystaniu różnych narzędzi internetowych, opracowywania i wdrożenia strategii marketingowej,
  • kreatywnego generowania pomysłów i rozwiązywania problemów w pracy marketera,
  • kreowania marki i zarządzania nią,
  • tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych (grafik, video, itp.)
  • obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego marketera (m.in. WordPress),
  • prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
  • prowadzenia kampanii reklamowych w social media,
  • organizowania różnego rodzaju wydarzeń marketingowych,
  • tworzenia wartościowych i angażujących treści w internecie,
  • prowadzenia działań marketingowych zgodnie z obowiązującym prawem,
  • pomiaru efektywności działań marketingowych.

Rekrutacja

Studia adresowane są do osób, które:

• posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów,

• pragną rozpocząć pracę w marketingu i/lub myślą o przebranżowieniu się,

• chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze marketingu,

• rozumieją znaczenie kreatywności w pracy marketera i chcą rozwijać kreatywne kompetencje w kierunku tworzenia efektywnych strategii marketingowych,

• są zainteresowane rozwojem organizacji poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe),

• chcą nabyć praktyczne umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera,

• są ukierunkowane na rozwój zawodowy i osobisty, budowanie oraz wzmacnianie swojej pozycji na rynku pracy.

Terminy zjazdów: 

Uwaga! Poniższe terminy „zjazdów” są wstępne. Zajęcia będą odbywać się w tych terminach, lecz podczas niektórych „zjazdów” mogą się odbywać np. tylko w soboty lub tylko w niedzielę. Zajęcia będą zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 9.00 i kończyć nie później niż o godzinie 17.00 (nierzadko będą się kończyć o wcześniejszej porze). W przypadku braku dyspozycyjności wykładowców, w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą odbyć się w innym terminie (po uzgodnieniu ze studentami). Dokładny harmonogram na semestr zimowy będzie znany we wrześniu (druga połowa), a na semestr letni – najpóźniej w styczniu. 

 I semestr:

8-9.10, 22-23.10, 5-6.11, 19-20.11, 3-4.12, 17-18.12, 7-8.01, 21-22.01, 4-5.02.

II semestr:

4-5.03, 18-19.03, 01-02.04, 22-23.04, 06-07.05, 20-21.05, 3-4.06.

Czym kończą się studia?

Zakończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów objętych programem studiów. Nie ma obrony pracy dyplomowej.

Dolny/górny limit przyjęć:  17/35

Dokumenty
  • Podanie (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
  • Ankieta aplikacyjna (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
  • Dyplom ukończenia studiów wyższych (kserokopia)*
  • Zdjęcie x 1 szt.
  • Opłata rekrutacyjna
 
Terminy
Termin składania dokumentów
2022-06-01 - 2022-09-30
Planowany termin rozpoczęcia
2022-10-08
Czas trwania studiów
2 semestry
Miejsce
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty prześlij na adres: Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe
Miejsce realizacji zajęć:
Zdalnie (Ms Teams)
Rekrutacja krok po kroku
  • Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty.
  • Wypełnij formularz rejestracyjny on-line. Używaj polskich czcionek. Sprawdź dane przed zatwierdzeniem.
  • Wydrukuj i podpisz wygenerowane dokumenty: ankieta aplikacyjna i podanie
  • Skompletuj dokumenty:
    • Ankieta aplikacyjna, podanie
    • Dyplom ukończenia studiów wyższych (kserokopia)*
    • Zdjęcie legitymacyjne x 1 szt. (podpisane imieniem i nazwiskiem drukowanymi literami na odwrocie)
    • Dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej
    • Inne wymagane dokumenty (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych)
  • Wyślij dokumenty pocztą na adres: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: STUDIA PODYPLOMOWE
  • Potwierdzenie przyjęcia na studia podyplomowe. O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność złożenia dokumentów oraz wynik postępowania kwalifikacyjnego. Informację otrzymasz na adres e-mail podany w formularzu rekrutacyjnym. Umieszczenie na liście rezerwowej nie jest jednoznaczne z przyjęciem na studia. Przeniesienie na listę główna jest możliwe tylko w przypadku zwolnienia się miejsca na w/w liście.
  • Podpisanie umowy i wniesienie opłaty. Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty w czterech równych ratach). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza.  UWAGA! Umowa o warunkach odpłatności za naukę na studiach podyplomowych zostanie przygotowana do podpisu po przyjęciu na studia w Centrum Obsługi Studenta. Podpis na umowie stanowi potwierdzenie zgodności danych osobowych.
  • Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl lub zadzwoń do Działu Dydaktyki, Rekrutacji i Praktyk Sekcja ds. Rekrutacji
 

Opłaty i informacje organizacyjne

Opłata rekrutacyjna

85

Czesne - opłata za semestr:

2100

Terminy rat

I rata – do 31 października 2022 r.,
II rata – do 30 listopada 2022 r.,
III rata – do 15 marca 2023 r.,
IV rata – do 28 kwietnia 2023 r.

Kadra

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Autorka popularnonaukowych książek o mediach społecznościowych w marketingu i zarządzaniu oraz licznych artykułów naukowych w tej tematyce. Przez wiele lat prowadziła działalność gospodarczą związaną m.in. z opracowywaniem strategii marketingowych dla firm. Posiada doświadczenie jako specjalista ds. marketingu i strategii biznesowych. Pracowała również w sprzedaży bezpośredniej i prowadziła obsługę mediów społecznościowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Obecnie Pełnomocnik ds. promocji Instytutu Prawa, Administracji i Ekonomii UP. Tytułuje się licznymi certyfikatami ukończenia kursów i szkoleń związanych z marketingiem (w tym marketingiem internetowym, social media marketingiem), czy sprzedażą. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z marketingiem i mediami społecznościowymi. Beneficjent licznych stypendiów naukowych. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym w marketingu. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce marketingu. Na szeroką skalę współpracuje ze sferą biznesową w obszarze marketingu i mediów społecznościowych.
dr Iwona Lupa-Wójcik
dr Iwona Lupa-Wójcik
kierownik studiów
Mgr Sylwia Walkowicz Co-founder & Marketing Director w Friends Make Brands. Wykładowca i szkoleniowiec. Z marketingiem związana od dekady. Doświadczenie zdobywała w jednej z największych spółek medialnych w Polsce oraz w wiodących agencjach reklamowych. Na co dzień odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowych, koncepcji kreatywnych oraz budowanie marek. W jej portfolio znajdziecie setki kampanii z różnych branż.
mgr Sylwia Walkowicz
mgr Sylwia Walkowicz

Zajęcia będą prowadzone przez praktyków z branży marketingowej, w tym przez dyrektorów agencji reklamowych w Polsce.

Dlaczego powinieneś wybrać ten kierunek?

• Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej dla wybranej organizacji;
• Poznasz najpopularniejsze narzędzia w pracy marketera i nauczysz się ich wykorzystywać do realizacji celów biznesowych;
• Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych,
• Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie twórczego podejścia do rozwiązywania problemów, budowania i wdrażania strategii marketingowej oraz kampanii reklamowej,
• W pogłębieniu wiedzy i rozwoju kompetencji pomogą prowadzący zajęcia, wśród których są doświadczeni praktycy.

Na najlepszych studentów czekają oferty pracy i płatne staże w agencji reklamowej Friends Make Brands.

Dlaczego warto?

  • STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:

Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera. Wykładowcy to w większości praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki. Staramy się ograniczać teorię do minimum.

Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziu Sotrender (nasz Partner udostępni im to narzędzie bezpłatnie na czas studiów!)

  • SZANUJEMY TWÓJ CZAS:

Zajęcia będą odbywać się zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą one w większości nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność. Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.

  • DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:

Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!

logo firmy more bananaslogo firmy coconutagencylogo firmy sotrender

Absolwenci o kierunku

• "Jestem bardzo zadowolona z kierunku z przedmiotów, które mamy a przede wszystkim z prowadzących zajęcia. Podchodzą bardzo konkretnie do tematów. Odpowiadają na wszystkie pytania. Super". Słuchaczka II edycji
• "Jestem bardzo zadowolona ze studiów, szczególnie z zajęć praktycznych, dzięki którym wyniosłam bardzo dużo wiedzy i czuję, że po tych zajęciach jestem" - słuchaczka II edycji
• "Prowadzący zajęcia są bardzo dobrze przygotowani do zajęć, świetnie przekazują wiedzę. Zajęcia są ciekawe i angażujące. Zachęcają do poszerzenia wiedzy." - słuchaczka II edycji
• "Dziękuję Państwu za włożony trud w zajęcia i za przygotowanie zajęć online 🙂" - słuchacz II edycji
• "Mimo wszystko forma prowadzenia zajęć jest bardzo fajna. Wymaga dużej uwagii studentów jak również dobrego przygotowania wykładowców. Jestem zadowolona z dostępu do różnych platform, na których pracujemy." - słuchaczka II edycji
• "Treści przygotowywane są przez prowadzących w przejrzysty sposób, dużo zadań praktycznych" - słuchaczka II edycji
• "Uważam, że większość wykładowców jest świetna i praktyczne zajęcia są najlepsze!" - słuchaczka II edycji

Kontakt

  • Dział Dydaktyki, Rekrutacji i Praktyk
    Sekcja ds. Rekrutacji

    ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków

    pokój 53, parter;

    e-mail: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl;

    tel. 12 662 74 80

  • Organizator studiów

    Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji

    Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 234

    e-mail: ipea@up.krakow.pl

    tel. 12 662 62 11