Studia podyplomowe

Uniwersytet Pedagogiczny im Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

  • Strona główna
  • Aktualności
    • REKRUTACJA NA ROK AKADEMICKI 2022/2023
    • REKRUTACJA NA ROK AKADEMICKI 2021/2022
  • Rekrutacja
  • Regulamin
  • Wybierz studia
    • Studia podyplomowe ogólne
      • Obszar nauk humanistycznych
      • Obszar nauk przyrodniczych
      • Obszar nauk ścisłych
      • Obszar nauk społecznych
      • Prawo
      • Sztuka
    • Studia podyplomowe nauczycielskie
      • Obszar nauk humanistycznych
      • Obszar nauk przyrodniczych
      • Obszar nauk ścisłych
      • Obszar nauk społecznych
      • Prawo
      • Sztuka
    • Studia podyplomowe od a do z
  • Kontakt

Social Media Marketing. STUDIA ONLINE

  1. Studia podyplomowe
  2. Język, komunikacja i informacja
  3. Social Media Marketing. STUDIA ONLINE

Cel studiów

Program

Rekrutacja

Opłaty i informacje organizacyjne

Kadra

Dlaczego warto?

Absolwenci o kierunku

Kontakt

)

Cel studiów

Program

PROGRAM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH   Social media marketing

Rekrutacja

Studia adresowane są do osób, które:

  • posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów lub jednolitych magisterskich,
  • pragną rozpocząć pracę w branży social media lub marketingowej,
  • chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze social media marketingu,
  • mają podstawową wiedzę z zakresu marketingu zdobytą np. na studiach podyplomowych „Marketing i kreatywna reklama” organizowanych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie,
  • chcą poszerzyć i/lub zaktualizować swoją wiedzę i umiejętności z zakresu social media markeitngu,
  • są zainteresowane rozwojem organizacji poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe) w mediach społecznościowych,
  • chcą nabyć praktyczne umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera w obszarze mediów społecznościowych,
  • są ukierunkowane na rozwój zawodowy i osobisty, budowanie oraz wzmacnianie swojej pozycji na rynku pracy.

Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • budowania strategii dowolnej organizacji w mediach społecznościowych,
  • aktualnych trendów w branży social media,
  • budowania bezpłatnego i płatnego zasięgu i zaangażowania w mediach społecznościowych,
  • kreatywnego generowania pomysłów i rozwiązywania problemów w pracy social media marketera,
  • wykorzystywania mediów społecznościowych do realizacji celów biznesowych,
  • tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych do publikacji w mediach społecznościowych (grafik, video, itp.)
  • obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego social media ninja (m.in. Brand24, Sotrender, inne),
  • prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
  • prowadzenia kampanii reklamowych w różnych social media (m.in. Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok i in.),
  • tworzenia wartościowych i angażujących treści w mediach społecznościowych,
  • kreowania marki w mediach społecznościowych (osobistej i biznesowej,
  • zarządzania kryzysem wizerunkowym w mediach społecznościowych,
  • prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowych zgodnie z obowiązującym prawem,
  • analizy odpowiednich KPI do realizacji celów biznesowych.

Studia przygotowują do uzyskania certyfikatu 100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate – certyfikatu Facebooka o znaczeniu międzynarodowym (przystąpienie do certyfikatu jest dobrowolne).

 

Na najlepszych studentów czekają staże lub praktyki w agencji social media Coconut (najlepiej ocenianej agencji social media w Polsce!) i agencji kreatywnej More Bananas!

Zajęcia będą prowadzić właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem, w tym social media marketingiem (Coconut Agency, More Bananas, Friends Make Brands)! 

Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziu Sotrender (nasz Partner udostępni im to narzędzie bezpłatnie na czas studiów!)

logo firmy coconutagencylogo firmy more bananaslogo firmy sotrender

Terminy zjazdów: 

Uwaga! Poniższe terminy „zjazdów” są wstępne. Zajęcia będą odbywać się w tych terminach, lecz podczas niektórych „zjazdów” mogą się odbywać np. tylko w soboty lub tylko w niedzielę. Zajęcia będą zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 9.00 i kończyć nie później niż o godzinie 17.00 (nierzadko będą się kończyć o wcześniejszej porze). W przypadku braku dyspozycyjności wykładowców, w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą odbyć się w innym terminie (po uzgodnieniu ze studentami). Dokładny harmonogram na semestr zimowy będzie znany we wrześniu (druga połowa), a na semestr letni – najpóźniej w styczniu. 

I semestr:

15-16.10, 29-30.10, 19-20.11, 26-27.11, 10-11.12, 14-15.01.

II semestr:

25-26.02, 11-12.03, 25-26.03, 15-16.04, 13-14.05, 27-28.05.

Sposób prowadzenia zajęć:

zdalnie

Czym kończą się studia?

Zakończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów objętych programem studiów. Nie ma obrony pracy dyplomowej.

Dolny/Górny limit przyjęć: 17/35

 

Dokumenty
  • Podanie (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
  • Ankieta aplikacyjna (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
  • Dyplom ukończenia studiów wyższych (kserokopia)*
  • Zdjęcie x 1 szt.
  • Opłata rekrutacyjna
 
Terminy
Termin składania dokumentów
2022-06-01 - 2022-09-30
Planowany termin rozpoczęcia
2022-10-15
Czas trwania studiów
2 semestry
Miejsce
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty prześlij na adres: Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe
Miejsce realizacji zajęć:
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, zdalnie
Rekrutacja krok po kroku
  • Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty.
  • Wypełnij formularz rejestracyjny on-line. Używaj polskich czcionek. Sprawdź dane przed zatwierdzeniem.
  • Wydrukuj i podpisz wygenerowane dokumenty: ankieta aplikacyjna i podanie
  • Skompletuj dokumenty:
    • Ankieta aplikacyjna, podanie
    • Dyplom ukończenia studiów wyższych (kserokopia)*
    • Zdjęcie legitymacyjne x 1 szt. (podpisane imieniem i nazwiskiem drukowanymi literami na odwrocie)
    • Dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej
    • Inne wymagane dokumenty (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych)
  • Wyślij dokumenty pocztą na adres: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: STUDIA PODYPLOMOWE
  • Potwierdzenie przyjęcia na studia podyplomowe. O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność złożenia dokumentów oraz wynik postępowania kwalifikacyjnego. Informację otrzymasz na adres e-mail podany w formularzu rekrutacyjnym. Umieszczenie na liście rezerwowej nie jest jednoznaczne z przyjęciem na studia. Przeniesienie na listę główna jest możliwe tylko w przypadku zwolnienia się miejsca na w/w liście.
  • Podpisanie umowy i wniesienie opłaty. Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty w czterech równych ratach). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza.  UWAGA! Umowa o warunkach odpłatności za naukę na studiach podyplomowych zostanie przygotowana do podpisu po przyjęciu na studia w Centrum Obsługi Studenta. Podpis na umowie stanowi potwierdzenie zgodności danych osobowych.
  • Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl lub zadzwoń do Działu Dydaktyki, Rekrutacji i Praktyk Sekcja ds. Rekrutacji
 
Wypełnij formularz on-line

Opłaty i informacje organizacyjne

Opłata rekrutacyjna

85 zł

nr konta: 34 1240 2294 1111 0010 9051 7096

Czesne - opłata za semestr:

2000 zł

Terminy rat

I rata – do 31 października 2022 r.,
II rata – do 30 listopada 2022 r.,
III rata – do 15 marca 2023 r.,
IV rata – do 28 kwietnia 2023 r.

Kadra

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Autorka popularnonaukowych książek o mediach społecznościowych w marketingu i zarządzaniu oraz licznych artykułów naukowych w tej tematyce. Przez wiele lat prowadziła działalność gospodarczą związaną m.in. z opracowywaniem strategii marketingowych dla firm. Posiada doświadczenie jako specjalista ds. marketingu i strategii biznesowych. Pracowała również w sprzedaży bezpośredniej i prowadziła obsługę mediów społecznościowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Obecnie Pełnomocnik ds. promocji Instytutu Prawa, Administracji i Ekonomii UP. Tytułuje się licznymi certyfikatami ukończenia kursów i szkoleń związanych z marketingiem (w tym marketingiem internetowym, social media marketingiem), czy sprzedażą. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z marketingiem i mediami społecznościowymi. Beneficjent licznych stypendiów naukowych. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym w marketingu. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce marketingu. Na szeroką skalę współpracuje ze sferą biznesową w obszarze marketingu i mediów społecznościowych.
dr Iwona Lupa-Wójcik
dr Iwona Lupa-Wójcik
Kierownik studiów
Julian Pałka Co-founder i CEO Coconut Agency - jednej z najlepiej ocenianych agencji social media w Polsce. Ekspert digital marketingu i pasjonat biznesu. Autor publikacji i kursów online na temat płatnych kampanii reklamowych i budowy lejków sprzedażowych. Według testu Gallupa jego główne talenty to Rywalizacja, Ukierunkowanie, Wizjoner, Naprawianie i Indywidualizacja.
Julian Pałka
Julian Pałka
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Trenerka - głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej, WSB w Gdańsku czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl, eurobank, Zooksy, Hines, Nordea, mBank czy Lufthansa Global Services. Współtworzyła kampanie dla Akcja Menstruacja czy Polskie Stowarzyszenie Zero Waste. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów. Prywatnie: Prywatnie grywa w gry planszowe, tworzy playlisty na Spotify i przynajmniej raz w miesiącu odwiedza jakiś festiwal lub koncert (a przynajmniej odwiedzała przed pandemią). Uwielbia książki, szczególnie fantasy oraz o uprawie roślin doniczkowych. Ma ich w domu około 50. Ma bzika na punkcie ziół i kwiatów ciętych. Kocha pleść wianki i układać bukiety. A od jakiegoś czasu dodatkowo zgłębia olejki eteryczne, Palo Santo i okadzanie. Kocha odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie. A największą pasją są: ludzie. PROFILE SM: https://www.linkedin.com/in/annaledwon/ https://www.facebook.com/anna.ledwon https://www.instagram.com/ledwoledwo/ https://twitter.com/ledwoledwo https://www.facebook.com/ledwoledwo More Bananas https://morebananas.pl/ CRASH Mondays http://crashmondays.pl/ Zapisz się do mojego newslettera! https://www.getrevue.co/profile/anna-ledwon
Anna Ledwoń-Blacha
Anna Ledwoń-Blacha
Mgr Sylwia Walkowicz Co-founder & Marketing Director w Friends Make Brands. Wykładowca i szkoleniowiec. Z marketingiem związana od dekady. Doświadczenie zdobywała w jednej z największych spółek medialnych w Polsce oraz w wiodących agencjach reklamowych. Na co dzień odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowych, koncepcji kreatywnych oraz budowanie marek. W jej portfolio znajdziecie setki kampanii z różnych branż.
mgr Sylwia Walkowicz
mgr Sylwia Walkowicz
Dominika Szałajko Social Media Team Leaderka i Trenerka w Coconut Agency | Influencerka Przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła 5 lat temu od stworzenia konta na Instagramie, które rozwija do dziś. Prez ten czas zbudowała społeczność ponad 80 tys. osób. Instagram nie bez powodu jest jej ulubioną platformą, na której zrealizowała kilkadziesiąt współprac z markami z różnych branż. Buduje wizerunek firm w social mediach, opracowuje strategie komunikacji, przeprowadza audyty, tworzy artykuły oraz prowadzi autorski projekt „InstaLetter”, a do tego zarządza 7-osobowym zespołem specjalistów. Prowadzi szkolenia i współpracuje z firmami z różnych branż. Pracowała dla takich marek jak: Dallmayr, Soferia, Wydział Fizyki i Informatyki Stosowanej AGH, Quest For English, LivUp, Sortmund czy Dąbrowska Przepisy. Media społecznościowe zna od dwóch stron, zarówno twórcy i influencera, jak i agencji, co pozwala jej lepiej zrozumieć problemy i oczekiwania klienta.
Dominika Szałajko
Dominika Szałajko
Joanna Kropisz-Reguła swoje 7-letnie doświadczenie zdobyła pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion. Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą. Pracowała m.in. dla: PGE, Skin79, Resort Binkowski, Guess What, EkoEnergia Polska, OWASP, Novisa Development czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week, Biznes na Czasie czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości.
Joanna Kropisz-Reguła
Joanna Kropisz-Reguła
Martyna Jankowska Senior Social Media Specjalistka i Trenerka w Coconut Agency. Swoją przygodę z mediami społecznościowymi zaczęła już na studiach magisterskich, gdzie zdobywała wiedzę na kierunku Media Społecznościowe w Zarządzaniu. Szkolenia w jej życiu pojawiły się z czasem, gdy nabrała 6-letniego doświadczenia w pracy w krakowskich agencjach marketingowych. Najlepiej czuje się w tematach związanych z działaniami reklamowymi oraz wizerunkowymi na Facebooku i Instagramie. Przeprowadziła wiele szkoleń oraz konsultacji z klientami. Miała przyjemność współpracować z wieloma markami z różnych branż oraz szkolić między innymi takie firmy, jak: Decathlon Polska, Martes Sport, Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, Biblioteki Wrocławskie czy Fundacja Jeden Uniwersytet.
Martyna Jankowska
Martyna Jankowska
W More Bananas prowadzę kampanie Meta Ads, LinkedIn Ads i Google Ads dla naszych klientów. Jako Digital Marketing Coordinator skupiam się na koordynowaniu projektów performance już od samego początku – od ofertowania, przez tworzenie strategii, prowadzenie i nadzorowanie działań efektywnościowych. Doświadczenie zawodowe zdobywałem w agencjach social media i w jednym z największych NGO w Polsce. Prowadzę również szkolenia i wykłady z digital marketingu.
Piotr Siwiec
Piotr Siwiec
Daria Bokowy jest absolwentką wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych. Ukończyła studia na kierunku Fotografia i Multimedia w katedrze Sztuki Mediów. Posiada również kwalifikacje zawodowe z zakresu organizacji i prowadzenia kampanii reklamowych oraz sprzedaży produktów i usług reklamowych. Pracuje w agencji marketingowej More Bananas na stanowisku Marketing Specialist. Prowadzi obsługę mediów społecznościowych w mediach społecznościowych, głównie na Facebooku, Instagramie oraz LinkedInie. Wspiera agencję również w tworzeniu contentu, robiąc sesje produktowe dla klientów. Bardzo często współpracuje ze startupami, pomagając im stawiać pierwsze kroki w social mediach. W swojej pracy najbardziej lubi zarządzanie dużymi projektami. Jej klientem jest m.in: Pracuj.pl. Przed rozpoczęciem pracy w agencji More Bananas, pracowała jako grafik (tworzyła grafiki do mediów społecznościowych oraz grafiki przeznaczone do druku). W tym okresie pracowała również jako fotograf i operator kamery. Ze względu na swoje doświadczenie, szczególną uwagę przykłada do wizualnej strony prowadzonych projektów.
Daria Bokowy
Daria Bokowy
Wojtek Żywolt jest absolwentem mediów społecznościowych w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pracuje w agencji marketingowej More Bananas na stanowisku Social Media Specialist. Prowadzi kompleksową obsługę mediów społecznościowych marek na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, Pintereście, TikToku czy Twitterze. Jest wykładowcą w TEB Edukacja (kierunek - specjalista ds. mediów społecznościowych), Instytucie Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego (kierunek - media społecznościowe w zarządzaniu) oraz Krakowskiej Szkole Biznesu UEK (kierunek - Digital Marketing). Prowadził szkolenia dla takich marek, jak EPP Sp. z o.o., Instytut Francuski, NAOS Poland, Polskie ePłatności, Polska Izba Turystyki, czy TEB Akademia. Przeszkolił przeszło 400 uczestników dwóch edycji programu Helpers Generations Fundacji DKMS (edycje: 2020, 2021, 2022), Komisję Informacji i Promocji Wydziałów Chemii i Filologicznego UJ oraz Koło Nauk Psychologicznych PRAGMA UJ, uczestników Festiwalu Menedżerskiego UEK (edycje 2020 i 2021) i konferencji Łódź Jungle Web (edycja 2021). Uważnie śledzi najnowsze trendy. Pasjonuje się wykorzystywaniem emoji marketingu w biznesie. Wybrani klienci: Air Tours Club, Akamai Poland, Aon Poland, Biedronka, Hoop Cola, Petmex, Pro Civitas, SaldeoSMART.
Wojtek Żywolt
Wojtek Żywolt
Artur Ragan W More Bananas… Wymyślam ludziom, przebierając w słowach i sieję ferment. A poważniej - używając języka korzyści, tworzę treści, które angażują, pomagają pozyskiwać klientów, zapoznają ich z produktami i prezentują usługi. Słowem - pomagają maksymalizować zyski. Codziennie po pracy… znajduję czas dla najbliższych, a bywa, że i dla siebie. Czytam, słucham i oglądam mądrych ludzi, którzy pomagają mi się rozwijać. Ćwiczę uważność. Słucham różnorodnej muzyki. Wyszukuję filmy, a jak starczy czasu, to nawet je oglądam. Od czasu do czasu, kiedy nikt nie słyszy, hałasuję na gitarach. Bardziej niż inni… lubię robić zdjęcia, gadać o muzyce i chodzić po górach. Niekiedy jednocześnie.
Artur Ragan
Artur Ragan

Dlaczego warto?

Dlaczego powinieneś wybrać ten kierunek?

  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na przygotowanie oraz wdrożenie strategii social media dla wybranej organizacji;
  • Poznasz najpopularniejsze narzędzia w pracy social media ninja i nauczysz się ich wykorzystywać do realizacji celów biznesowych;
  • Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych,
  • Będziesz potrafił prowadzić skuteczne i efektywne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych,
  • Zdobędziesz umiejętności w zakresie skutecznego budowania zasięgu i zaangażowania odbiorców w mediach społecznościowych,
  • Nauczysz się tworzyć angażujące treści, grafiki i video do publikacji w social media,
  • Dowiesz się, w jaki sposób gasić kryzysy wizerunkowe w mediach społecznościowych,
  • Poznasz możliwości kreowania marki w mediach społecznościowych (osobistej i biznesowej),
  • W pogłębieniu wiedzy i rozwoju kompetencji pomogą prowadzący zajęcia, wśród których są doświadczeni praktycy,
  • Zdobędziesz wiedzę niezbędną do uzyskania certyfikatu 100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate – certyfikatu Facebooka o znaczeniu międzynarodowym (przystąpienie do certyfikatu jest dobrowolne).

Dlaczego warto?

STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:

Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera w branży social media. Wykładowcy to praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki. Staramy się ograniczać teorię do minimum.

 

SZANUJEMY TWÓJ CZAS:

Zajęcia będą odbywać się zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą one w większości nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność. Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.

 

DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:

Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!

Absolwenci o kierunku

Kontakt

  • Dział Dydaktyki, Rekrutacji i Praktyk
    Sekcja ds. Rekrutacji

    ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków

    pokój 53, parter;

    e-mail: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl;

    tel. 12 662 74 80

  • Organizator studiów

    Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji

    Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 234

    e-mail: ipea@up.krakow.pl

    tel. 12 662 62 11

  • STUDIA PODYPLOMOWE
    Uniwersytet Pedagogiczny
    im. Komisji Edukacji Narodowej
    w Krakowie

  • Tel. 12 662 74 80

    rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl

© STUDIA PODYPLOMOWE UP - wszelkie prawa zastrzeżone