Social Media Marketing. STUDIA ONLINE
- Studia podyplomowe
- Język, komunikacja i informacja
- Social Media Marketing. STUDIA ONLINE
Cel studiów
Rekrutacja
Studia adresowane są do osób, które:
- posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów lub jednolitych magisterskich,
- pragną rozpocząć pracę w branży social media lub marketingowej,
- chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze social media marketingu,
- mają podstawową wiedzę z zakresu marketingu zdobytą np. na studiach podyplomowych „Marketing i kreatywna reklama” organizowanych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie,
- chcą poszerzyć i/lub zaktualizować swoją wiedzę i umiejętności z zakresu social media markeitngu,
- są zainteresowane rozwojem organizacji poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe) w mediach społecznościowych,
- chcą nabyć praktyczne umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera w obszarze mediów społecznościowych,
- są ukierunkowane na rozwój zawodowy i osobisty, budowanie oraz wzmacnianie swojej pozycji na rynku pracy.
Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:
- budowania strategii dowolnej organizacji w mediach społecznościowych,
- aktualnych trendów w branży social media,
- budowania bezpłatnego i płatnego zasięgu i zaangażowania w mediach społecznościowych,
- kreatywnego generowania pomysłów i rozwiązywania problemów w pracy social media marketera,
- wykorzystywania mediów społecznościowych do realizacji celów biznesowych,
- tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych do publikacji w mediach społecznościowych (grafik, video, itp.)
- obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego social media ninja (m.in. Brand24, Sotrender, inne),
- prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
- prowadzenia kampanii reklamowych w różnych social media (m.in. Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok i in.),
- tworzenia wartościowych i angażujących treści w mediach społecznościowych,
- kreowania marki w mediach społecznościowych (osobistej i biznesowej,
- zarządzania kryzysem wizerunkowym w mediach społecznościowych,
- prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowych zgodnie z obowiązującym prawem,
- analizy odpowiednich KPI do realizacji celów biznesowych.
Studia przygotowują do uzyskania certyfikatu 100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate – certyfikatu Facebooka o znaczeniu międzynarodowym (przystąpienie do certyfikatu jest dobrowolne).
Na najlepszych studentów czekają staże lub praktyki w agencji social media Coconut (najlepiej ocenianej agencji social media w Polsce!) i agencji kreatywnej More Bananas!
Zajęcia będą prowadzić właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem, w tym social media marketingiem (Coconut Agency, More Bananas, Friends Make Brands)!
Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziu Sotrender (nasz Partner udostępni im to narzędzie bezpłatnie na czas studiów!)
Terminy zjazdów:
Uwaga! Poniższe terminy „zjazdów” są wstępne. Zajęcia będą odbywać się w tych terminach, lecz podczas niektórych „zjazdów” mogą się odbywać np. tylko w soboty lub tylko w niedzielę. Zajęcia będą zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 9.00 i kończyć nie później niż o godzinie 17.00 (nierzadko będą się kończyć o wcześniejszej porze). W przypadku braku dyspozycyjności wykładowców, w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą odbyć się w innym terminie (po uzgodnieniu ze studentami). Dokładny harmonogram na semestr zimowy będzie znany we wrześniu (druga połowa), a na semestr letni – najpóźniej w styczniu.
I semestr:
15-16.10, 29-30.10, 19-20.11, 26-27.11, 10-11.12, 14-15.01.
II semestr:
25-26.02, 11-12.03, 25-26.03, 15-16.04, 13-14.05, 27-28.05.
Sposób prowadzenia zajęć:
zdalnie
Czym kończą się studia?
Zakończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów objętych programem studiów. Nie ma obrony pracy dyplomowej.
Dolny/Górny limit przyjęć: 17/35
Dokumenty
- Podanie (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
- Ankieta aplikacyjna (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
- Dyplom ukończenia studiów wyższych (kserokopia)*
- Zdjęcie x 1 szt.
- Opłata rekrutacyjna
Terminy
Termin składania dokumentów 2022-06-01 - 2022-09-30 |
Planowany termin rozpoczęcia 2022-10-15 |
Czas trwania studiów 2 semestry |
Miejsce
Miejsce składania dokumentów: Dokumenty prześlij na adres: Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe |
Miejsce realizacji zajęć: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, zdalnie |
Rekrutacja krok po kroku
- Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty.
- Wypełnij formularz rejestracyjny on-line. Używaj polskich czcionek. Sprawdź dane przed zatwierdzeniem.
- Wydrukuj i podpisz wygenerowane dokumenty: ankieta aplikacyjna i podanie
- Skompletuj dokumenty:
- Ankieta aplikacyjna, podanie
- Dyplom ukończenia studiów wyższych (kserokopia)*
- Zdjęcie legitymacyjne x 1 szt. (podpisane imieniem i nazwiskiem drukowanymi literami na odwrocie)
- Dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej
- Inne wymagane dokumenty (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych)
- Wyślij dokumenty pocztą na adres: Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: STUDIA PODYPLOMOWE
- Potwierdzenie przyjęcia na studia podyplomowe. O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność złożenia dokumentów oraz wynik postępowania kwalifikacyjnego. Informację otrzymasz na adres e-mail podany w formularzu rekrutacyjnym. Umieszczenie na liście rezerwowej nie jest jednoznaczne z przyjęciem na studia. Przeniesienie na listę główna jest możliwe tylko w przypadku zwolnienia się miejsca na w/w liście.
- Podpisanie umowy i wniesienie opłaty. Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty w czterech równych ratach). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza. UWAGA! Umowa o warunkach odpłatności za naukę na studiach podyplomowych zostanie przygotowana do podpisu po przyjęciu na studia w Centrum Obsługi Studenta. Podpis na umowie stanowi potwierdzenie zgodności danych osobowych.
- Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl lub zadzwoń do Działu Dydaktyki, Rekrutacji i Praktyk Sekcja ds. Rekrutacji
Opłaty i informacje organizacyjne
Opłata rekrutacyjna
85 zł
nr konta: 34 1240 2294 1111 0010 9051 7096
Czesne - opłata za semestr:
2000 zł
Terminy rat
I rata – do 31 października 2022 r.,
II rata – do 30 listopada 2022 r.,
III rata – do 15 marca 2023 r.,
IV rata – do 28 kwietnia 2023 r.
Kadra

dr Iwona Lupa-Wójcik
Kierownik studiów

Julian Pałka

Anna Ledwoń-Blacha

mgr Sylwia Walkowicz

Dominika Szałajko

Joanna Kropisz-Reguła

Martyna Jankowska

Piotr Siwiec

Daria Bokowy

Wojtek Żywolt

Artur Ragan
Dlaczego warto?
Dlaczego powinieneś wybrać ten kierunek?
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na przygotowanie oraz wdrożenie strategii social media dla wybranej organizacji;
- Poznasz najpopularniejsze narzędzia w pracy social media ninja i nauczysz się ich wykorzystywać do realizacji celów biznesowych;
- Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych,
- Będziesz potrafił prowadzić skuteczne i efektywne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych,
- Zdobędziesz umiejętności w zakresie skutecznego budowania zasięgu i zaangażowania odbiorców w mediach społecznościowych,
- Nauczysz się tworzyć angażujące treści, grafiki i video do publikacji w social media,
- Dowiesz się, w jaki sposób gasić kryzysy wizerunkowe w mediach społecznościowych,
- Poznasz możliwości kreowania marki w mediach społecznościowych (osobistej i biznesowej),
- W pogłębieniu wiedzy i rozwoju kompetencji pomogą prowadzący zajęcia, wśród których są doświadczeni praktycy,
- Zdobędziesz wiedzę niezbędną do uzyskania certyfikatu 100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate – certyfikatu Facebooka o znaczeniu międzynarodowym (przystąpienie do certyfikatu jest dobrowolne).
Dlaczego warto?
STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:
Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera w branży social media. Wykładowcy to praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki. Staramy się ograniczać teorię do minimum.
SZANUJEMY TWÓJ CZAS:
Zajęcia będą odbywać się zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą one w większości nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność. Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.
DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:
Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!
Absolwenci o kierunku
Kontakt
-
Dział Dydaktyki, Rekrutacji i Praktyk
Sekcja ds. Rekrutacjiul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków
pokój 53, parter;
e-mail: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl;
tel. 12 662 74 80
-
Organizator studiów
Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji
Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 234
e-mail: ipea@up.krakow.pl
tel. 12 662 62 11