Tworzenie treści w języku francuskim: specjalista ds. contentu i copywriter. STUDIA ONLINE

Rekrutacja
)

Cel studiów

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Studia przeznaczone są dla osób ze znajomością języka francuskiego na poziomie minimum B2, które chcą doskonalić się  w zakresie języka francuskiego i copywritingu.

 

Program

Program studiów podyplomowych zakłada poszerzenie kompetencji filologicznych w zakresie języka francuskiego. Ponadto daje możliwość praktycznego zastosowania języka francuskiego w tworzeniu treści publikowanych w mediach tradycyjnych, w Internecie i mediach społecznościowych. Studia przygotowują do podjęcia pracy w zawodach, tj. Copywriter, specjalisty ds. Contentu, lead generator specialist.

 

PROGRAM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH     Tworzenie treści w języku francuskim: specjalista ds. contentu i copywriter

Rekrutacja

Warunki przyjęcia na studia:

  • studia skierowane są do absolwentów studiów licencjackich lub magisterskich ze znajomością języka francuskiego na poziomie B2. W przypadku braku certyfikatu poświadczającego znajomość języka francuskiego na tym poziomie kandydat zdaje egzamin ustny i pisemny z tego języka.

Uprawnienia po ukończeniu studiów podyplomowych:

Studia doskonalące w zakresie języka francuskiego i copywritingu.

Program studiów podyplomowych zakłada poszerzenie kompetencji filologicznych w zakresie języka francuskiego. Ponadto daje możliwość praktycznego zastosowania języka francuskiego w tworzeniu treści publikowanych w mediach tradycyjnych, w Internecie i mediach społecznościowych.

Z podanymi kwalifikacjami nie są związane uprawnienia, ale zdolność praktycznego wykorzystania języka francuskiego w różnych zawodach. Studia przygotowują do podjęcia pracy w zawodach, tj. Copywriter, specjalista ds. Contentu, lead generator specialist.

Sposób prowadzenia zajęć:

wszystkie zajęcia prowadzone będą w formie zdalnej (zajęcia synchroniczne), w piątki i soboty po godzinie 16:00.

Zakończenie studiów:

ukończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów/egzaminów.

Planowane terminy zjazdów:

szczegółowy harmonogram zostanie przedstawiony we wrześniu 2023 r.

Dolny/Górny limit przyjęć:  18/25

Dokumenty
  1. Podanie kandydata na studia podyplomowe
  2. Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe 
  3. Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz.,
  4. Dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.
  5. Zdjęcie x 1 szt.
  6. Pozostałe wymagane dokumenty (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
Terminy
Termin rejestracji elektronicznej
2023-07-01 - 2023-09-30
Planowany termin rozpoczęcia
2023-10-23
Czas trwania studiów
2 semestry
Miejsce
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty prześlij na adres: Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe
Miejsce realizacji zajęć:
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie; studia zaplanowane są w formie zdalnej (zajęcia synchroniczne)
Rekrutacja krok po kroku
  • Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty
  • Utwórz konto  w elektronicznym systemie rekrutacyjnym IRK aby zarejestrować zgłoszenie na studia podyplomowe.
  • Uzupełnij krok po kroku następujące informacje:
    1. dane osobowe
    2. dane o wykształceniu
    3. zamieść skany dokumentów uprawniających do ubiegania się o przyjęcie na wybrane studia podyplomowe
    4. wnieś opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł na konto podane w zakładce PŁATNOŚCI, bez niej nie będziesz brany pod uwagę podczas weryfikacji dokumentów rekrutacyjnych.
   
  • Czekaj na decyzję o zakwalifikowaniu na studia, którą otrzymasz w zakładce WIADOMOŚCI w systemie rekrutacyjnym.
  • Jeśli zostałeś zakwalifikowany otrzymasz informacje w jakim terminie i miejscu należy dokonać wpisu na listę słuchaczy.
  • Jeśli nie będziesz mógł złożyć dokumentów osobiście istnieje możliwość przesłania ich listownie, pamiętaj jednak, że dokumenty muszą dotrzeć do Uniwersytetu w wyznaczonym terminie. Adres wysyłki dokumentów zostanie podany wraz z informacją o zakwalifikowaniu na studia podyplomowe.
  • Ewentualne pytania można kierować na adres mailowy do kierowników poszczególnych studiów podyplomowych. Adresy do korespondencji w systemie rekrutacyjnym znajdziesz przy każdym kierunku po prawej stronie.
   
  • UWAGA! Decyzja o uruchomieniu studiów zostanie podjęta po przeprowadzeniu wpisów na listę słuchaczy. Po zakwalifikowaniu i dokonaniu wpisu na listę słuchaczy dostaniesz potwierdzenie o tym, czy studia zostaną uruchomione i zostałeś na nie przyjęty.
 
  • O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszenia w systemie IRK (muszą być załączone wszystkie wymagane dokumenty oraz wniesiona opłata rekrutacyjna.
 
  • Aby dokonać wpisu na listę słuchaczy będziesz zobowiązany dostarczyć w wyznaczonym terminie następujące dokumenty :
    1. Podanie kandydata na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
    2. Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
    3. Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz., (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany), wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany). Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty czesnego w 2 równych ratach w każdym semestrze). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza( to nie jest to samo konto które służy do wpłaty opłaty rekrutacyjnej).
    4. Dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.
    5. Zdjęcie x 1 szt. (podpisane imieniem i nazwiskiem drukowanymi literami na odwrocie).
    6. Pozostałe wymagane dokumenty w zależności od wymagań na danym kierunku (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
  • Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl lub zadzwoń do Biura Rekrutacji nr tel. 12 662 74 80.

Opłaty i informacje organizacyjne

Opłata rekrutacyjna

85

Czesne - opłata za semestr:

2000

Terminy rat

I rata – do 30 października 2023 r.,
II rata – do 30 listopada 2023 r.,
III rata – do 15 marca 2024 r.,
IV rata – do 30 kwietnia 2024 r.

Kadra

Dr Alicja Hajok – Kornaś
Kierownik studiów

Kadrę dydaktyczną stanowią pracownicy naukowo-dydaktyczni Filologii romańskiej.

Dlaczego warto / Dlaczego z nami / Partnerzy kierunku

Absolwenci o kierunku

Kontakt